Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Загарницька І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Загарницька І. Потенціал дошкільної освіти у розвитку обдарованої дитини: проблеми реалізації [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 29. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_29_4
| 2. |
Загарницька І. І. Соціологічні орієнтири осмислення феномену дитинства [Електронний ресурс] / І. І. Загарницька // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2011. - Вип. 47. - С. 228-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2011_47_25
| 3. |
Загарницька І. Соціальне самопочуття суспільства як чинник формування життєвого світу дитини [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 33. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_33_5
| 4. |
Загарницька І. Сучасні трансформації феномена дитинства: вітчизняні особливості [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 30. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_30_4
| 5. |
Загарницька І. Воєнне дитинство: українські обриси нової реальності [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 36. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_36_7
| 6. |
Загарницька І. Проблеми та перспективи становлення вітчизняної індустрії дитячих товарів [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 37. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2015_37_6
| 7. |
Загарницька І. Формування ІКТ-компетентності майбутнього вихователя: досвід інституту розвитку дитини нпу імені М. П. Драгоманова [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 35. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_35_9
| 8. |
Загарницька І. Насильство як загроза формування гідності дитини [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 38. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2015_38_5
| 9. |
Загарницька І. Дитинство в епоху інформаційної революції [Електронний ресурс] / І. Загарницька // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_4_14 Розглянуто цивілізаційні наслідки інформаційної революції. Висвітлено позитивний вплив її наслідків на економіку, гуманітарну сферу, наукові відкриття, підвищення якості освітньої діяльності, поглиблення міжнародного діалогу, прискорення формування і розвитку глобального соціокультурного простору тощо. Вказано, що за умови розумного використання комп'ютера він може стати незамінним помічником у процесі розвитку дитини. Окрім окреслених перспектив вказано і на негативні аспекти цього процесу, одним з яких є перетворення людини на своєрідний придаток комп'ютера. Зауважено, що штучна досконалість віртуального світу руйнує усталені орієнтири соціального життя, виникає "комп'ютерна залежність". Відзначено зростання самотності дітей, оскільки батькам бракує часу, щоби приділити увагу дитині, вони забувають про ціннісне ставлення до дитини як до майбутнього носія духовної культури людства. Наголошено, що негативу додають сучасні комп'ютерні ігри, які діти опановують ще з дошкілля. Констатовано, що все ж комп'ютер - корисна річ за умови дотримання певних правил користування ним.Рассмотрены цивилизационные последствия информационной революции. Освещено положительное влияние ее последствий на экономику, гуманитарную сферу, научные открытия, повышение качества образовательной деятельности, углубление международного диалога, ускорение формирования и развития глобального социокультурного пространства и т. п. Указано, что при разумном использовании компьютера он может стать незаменимым помощником в процессе развития ребенка. Кроме обозначенных перспектив указаны и негативные стороны этого процесса, одним из которых является превращение человека в своеобразный придаток компьютера. Отмечено, что искусственное совершенство виртуального мира разрушает устоявшиеся ориентиры социальной жизни, возникает "компьютерная зависимость". Отмечен рост одиночества детей, поскольку у родителей недостаточно времени, чтобы уделить внимание ребенку. Они забывают о ценностном отношение к ребенку как к будущему носителю духовной культуры человечества. Негатива добавляют современные компьютерные игры, которыми дети овладевают еще с дошкольного возраста. Констатировано, что все же компьютер - полезная вещь при условии соблюдения определенных правил пользования им.Аre considered the consequences of civilization of the information revolution. Highlighted the positive impact of its effects on the economy, humanitarian, scientific discoveries, improving the quality of educational activities, strengthening the international dialogue, accelerate the formation and development of the global socio-cultural space, and so on. Indicated that the judicious use of a computer, it may become indispensable in the development of the child. Also identified prospects indicated on the negative aspects of this process, one of which is the transformation of man into a kind of appendage of the machine. It is noticed that the artificial perfection of the virtual world destroys the established guidelines of social life, there is a "computer addiction". Growth of children alone because their parents enough time paying attention to the child, forgetting the valuable attitude to the child as a future vehicle of the spiritual culture of mankind. It is noted that the negative add modern computer games, children learn more from pre-school. It was stated that all the same computer - a good thing, subject to certain rules for using them.
|
|
|